Jumaat, 18 Februari 2011

perlukah ada 2 @ 3 kekasih hati???

ok..kat cnie,aku nk cite sat topik kat atas nie..aku tulis nie sekadar suka2 ja..saje nk share opinian dengan korang smua..aku ada terbaca sebuah majalah nie keluaran mac..majalah nie mmg best ar..aku nie kira pembaca setia la jgak.tiap2 bln dok melanggan mjlah nie..tapi aku  bukn nk cite sal majalah nie yer..nk cite sal topik lam majalah nie..cmnie cite dia....

kekasih 'spare part' @ kekasih gelap antara d lema yg sering d hadapi oleh kebanyakan org yg bercinta.apatah lg dlm zaman serba canggih nie,pelbagai medium yg blh membuatkan ssorg itu begitu mudah jtoh cnta.mngkin kamu jga mempunyai pendapat sendiri mengenai topik ini tp apa kta kt lihat jga pendapat rakan2 yg laen.tp,igtlah,yg idop kt bkn hnya utk memburu cnta ttp setiap mnusia da matlamat idop n tugas yg d amanahkan.



pendapat dr kaum hawa....

pendapat 1: adakalanya perlu jga ada kekasih spare part ini,supaya kt tdk hnya mengharap pd cnta yg belum d ketahui lg penghujungnya.apatah lg,kebanyakan teman lelaki tdk dpt memahami ht wanita itu sepenuhnya.

pendapat 2: sy tdk pernah mempunyai prasaan utk mempunyai kekasih gelap krna ia hnya mencerminkan keburukan dri sndiri.jika terjebak dlm msalah ini, ia hnya mendatangkan msalah n menyusahkan dri sndiri shj.

pendapat 3: jika cntakan seseorg,kt hnya perlu fokus kpd dirinya shj.xperlulah psg spare part.sekiranya si dia tahu yg kekasihnya curang,bimbang sesuatu yg bruk akan terjadi.

pendapat 4: pd sy,ia hnya membuang msa n hnya membuatkan rmai pihak brasa terluka dgn tindakan ini.

pendapat 5: kt kna cuba setia pd psangan msg2.pd sy,seharusnya kt berfikiran matang dlm isu berkaitan percintaan.biar kwn rmai tp kekasih hnya seorg.

pendapat dr kaum adam....

pendapat 1: suatu ketika dlu,sy pernah ada kekasih spare part tp skrg sdah taubat pon.kesetiaan itu perlu dlm sesebuah perhubungan itu.

pendapat 2: xperlu memainkan prasaan kekasih yg sedia ada krn apabila kt telah terjebak dlm msalah ini, kt akan berada dlm ketakutan sbb terpaksa melindunginya drp kekasih.

pendapat 3: mempunyai kekasih gelap ini hnya menyebabkan ssorg itu @ pihak tertentu trasa ht.tp,kalo ada kekasih glap pon,bgos jga!

pendapat 4: xperlulah mempunyai kekasih spare part krn ia akan merosakkan khidupan org laen.kejujuran n ketulusan ht amat pnting dlm kehidupan.

pendapat 5: pd pndangan sy,lelaki yg mempunyai kekasih spare part slalunya ingin mencari pengalaman n mengenali wanita yg ssuai utk dirinya.

adoh..penat giler ar aku dok taip nie..peloh mencurah2 bagai mencurah peloh ke daun keladi..huhuhu..ok,kitE semua ade pendapat masing2 kan..mcm mana pulak dengan korang smua??? korang setuju dgn tajuk aku kali nie??? kalo xsetuju,berilah pendapat korang yg bernas 2 pd aku yer.. mEoow~~ =)


pendapat aku: aku rasa,xperlu kot kekasih gelap @ spare part nie..kIte belajar la utk setia pd yg 1..ok,aku nk tanya,apa yg korang akan rasa kalo pasangan korang ade spare part?? sure korang kecewa kan..so,korang jgn la buat cam2 gak kat org laen..mst pasangan korang akan kecewa gak ngan sikap korang nie..pas2,mesti dia akan hlg kepercayaan pd diri korang wat kali ke2.. kalo korang nk bahagia, cipta la 1 hubungan yg berlandaskan kesetiaan n kejujuran..n kalo da spare part nie,org akan pandang serong kat kitE..sdah pasti,korang xnk org pandang serong kan..so,pike lah apa yg terbaek buat diri korang yer..actually,byk lagi aku nk taip nie..tp,aku dah xlarat nk taip la..hehehe...

Tiada ulasan:

layan jab