Selasa, 19 Oktober 2010

I'm sorry im not Perfect Enough For you..


I'm sorry im not Perfect Enough For you... saat ketika aku menaip ayat-ayat ini hati aku betul-betul tersentuh. tersentuh bukan sebab terharu,.sebab yang terlalu sedih.. aku rasa nak pi send je kat phone dia...tp dah send pun..baru je tadi.alamak apesai air mata aku tetiba keluar ni..mengade betoilah.. ahahahaha..gilak!!.. aku memang dah gilak..ah,.sewel pun ade gak ni kot. =( mood aku betoi-betoi tengah sedih ni. tu pasai aku taip dalam blog ni. memang hobi aku suka bercerita tentang hati,jiwa,perasaan aku kat sesuatu tempat yang xdapat dikesan oleh sesiapa..iyelah orang nak tengok blog aku ni pun macam xde selera..wahahahah..wey!! ape yang aku mengarut ni...hahahahah.. rasa nak nangis pun ade gak. tapi aku mana boleh menangis,..xcomel lah nanti..wahahahaa,..giler,. perasannye ko ni...=P

nape hatiku langsung xhappy sejak akhir-akhir ni...aku rindu?angau?oh,.tidak same sekali aku macam tu..giler..tapi dengan sape?argh!! xpenting pun semua tu,..angan ku semua dah musnah hancur... =(... tapi masih ade harapan ke untuk aku memulihkan nya semula?ermmm,,,..entahlah..itu jelah yang aku tau..mengeluh3... sepinye hidup aku ni sekarang.rasa macam hidup sorang-sorang je kat dunia ni.. kalaulah aku boleh terbang macam burung merpati,.mesti best..boleh pi mana-mana je yang aku suka.dahlah cantik,.bersih..cute...ha3..tapi xsesuai nak samakan macam aku.

ape yang nyata sekarang..aku dah dekat 2 hari xbercakap dengan dia..xjawab sms dia,.semuanya tidak..SEBAB APE?? aku pun xtau.mungkin aku yang berhati keras ni tengah berkecil hati kot... entahlah,.aku pun xtau kenapa,mengapa,bagaimana,..hoooo..pening,.apesal perangai aku teruk sangat sampai macam ni ye..dah lah berjiwa kulit bawang putih,.berhati keras,.kepala otak pulak macam batu krikil kat tepi jalan rumah aku,.wakakakakah.. hey ogy!! apesallah dengan ang ni..jahat ke aku?aku memang baik pun,,semua orang pun tau tentang itu..wahahahha..pi dok perasan lagi..dah lah aku pun dah xtau nak tuls ape lagi dalam ni..makin lama makin melalut pulak aku taip..rasa macam nak join je si kenpachi kepala senget tu pi bukit merah..boleh aku merehatkan kepala otak aku yang sememangnye dah bercampur baur macam rojak buah..tapi.... wey ang gilak ye ogy!! jangan dok cari pasai pulak.nanti ang bertukaq jadi tapai baru ang tau..wahahahah.. =) oklah guys nanti ada masa aku taip lagi k...can cin cau dulu..opss!! nanti2 aku lupa sesuatu lah.. kan setiap kali aku taip dalam blog ni aku mesti kena taip dulu satu lirik lagu... ermmm..tapi lagu ape ek nak aku taip ni..ha!! ok korang layan k.. YEZZA!!!! meoww~~

Nafas Cinta 
p~ sesaknya nafas didadaku
     mengenang percintaan ,..kita..
      l~ dapatkah kita meneruskan..
          impian dan harapan,.cinta...
p~ dihatiku masih luka
     namunku tetap bersabar
      l~ ku mengerti perasaan mu 
          duhai,.oo.. sayang
          rindu bergelora
          resah gelisah nafas cinta
p~ biarpun seribu luka tak bisa menghapus cinta
     entah mengapa aku,.makin sayang padamu..
     kerna kau adalah,..kekasihku..
     nafas cinta,..oo....
   l/p~ oh tuhan tunjukkan jalan
          hadapi segala cobaan
          semoga kita bahagia untuk selama-lamanya
          rindu bergelora resah gelisa nafas cinta

1 ulasan:

nuraisyah♥ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

layan jab