Sabtu, 4 Disember 2010

hujan petang

hai assalamualaikum buat blog ku...
Lama nye aku tak tengok-tengok kau kan...kecian nye...hehehe.... sori dear bukan ape sibuk sikit sejak akhir-akhir ni...macam-macam benda nak buat...benda nak buat??? tapi buat ape ek??? hahahha...sendiri cakap sendiri tanya...apalah!!! =) aku sibuk pasai ape ek???hehehe malu lah pulak nak cakap dengan kau lah wahai blog..nanti kau gelak kan aku...diam-diam jelah..nanti kau tahu gak kot...sabar k nanti aku bagitahu kau sebab ape...

Awat sejuk sangat ni....hujan upenye....lebat gak aku tengok kat luar ni. adoi...macam mane aku nak balik jab lagi ni...masalah betol lah...aku kat office lagi..macam dah xde keje nak buat pulak..padahal nak renew insurance punye lah banyak kat atas meja tu aku longgok kan..hehehe....jab ye bos,..jab lagi i buat k...jangan marah...xmarah kot dia arini,..sebab arini dia buat rambut fesyen ala-ala tempurung..hahahha....lawak giler aku tengok rambut nyonya aku ni...confirm esok pagi kak wati mai terkejut tengok dia.keh3.... bajet cun lah tu...jahat nye aku mengutuk bos sendiri...hehehe.....

Dalam bulan ni aku rasa belum tulis ape-ape lagi kat badan kau ni kan blog..aku tiba-tiba je rasa nak tengok kau sebab tadi aku buka blog esya...hehehe.. baguslah dia dah ade blog.. boleh gak dia meluahkan isi hati dia kot-kot ada yang terbuku dalam hati dia yang boleh ditulis kat dalam tu...ok gak aku tengok blog dia...cute and simple...tapi kata-kata yang penuh makna....hahahha...cuma dia je yang tau ape yang di tulis...hehehe...
ni lah esya....cute kan?hehehe
Ermmm,..malam ni banyak gak tempat kenduri kawen kawan-kawan aku yang nak kena pi...xpelah...kang time aku kawen xdak sapa pulak yang nak mai tengok kami kalau aku xpi tengok dorang..hehehe....poyo nye.. geli dengar.. =) nampaknye kena pilah sorang-sorang...xpe..berdikari..cewah....hujan bila ang nak berenti ni..aku dah macam ais ni... dah lah kje arini sorang-sorang...xbest langsung tau...sejuk.......tolong aku.....

aku rasa dalam bulan 12 ni mungkin akan berlaku macam-macam peristiwa dalam hidup aku kot..tapi aku pun tak tau lagi ape benda nye yang akan berlaku..hehehe....aku pun rasa dalam bulan ni aku ade menyakitkan hati seseorang.....saya minta maaf banyak2 k... jangan lah disebabkan hati dan perasaan kite putus tali persahabatan... kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan segala-galanya... mungkin ada hikmah disebalik semua ni...percayalah..... =)

oklah,..dah panjang sangat aku tulis kat dalam ni..tengoklah nanti kalu ade mood lagi aku tulis lagi k. manalah tau ade peristiwa-peistiwa yang bakal menggegarkan kepala aku..hehehe..... cau dulu k... wasssalam........................meowww~ adios amigos!!! layan lagu kat bawah ni k....hehehe


Haslinda

Sehati Sejiwa

( 1 )
Kita memang dijodohkan bersama
Sehati serta sejiwa
Walau esok atau akhir nanti
Kita telah ditakdirkan bersama-sama

Wahai kekasih bersabarlah menempuhi dugaan
Kita sedaya telah berusaha untuk berdua
Tapi selagi ada jurang terpisah
Impian kan musnah kita masih ada cara untuk
Leraikannya

Kita jatuh cinta bukan kerna paras rupa
Atau harta benda yang diidami manusia
Seharusnya kita bersyukur kepada tuhan
Kita mengecapi bahagia selagi hayat ada

( 2 )
Hanya engkau kekasihku hanya aku kekasihmu
Dengan satu rasa dalam dua jiwa
Kita ditakdir bersama...

( ulang 1 & 2 )

layan jab