Jumaat, 31 Disember 2010

Cinta Datang Dan Pergi



cinta datang untuk di beri,cinta pergi bukan karena menyakiti,tp semuanya akan pergi dan tak berarti,sendiri dan sunyi ketika semuanya senyap,di dalam batin hanya nama dan sajak wajahmu yang menghiasi tidur panjangku,moga semuanya akan selalu sama dan tak akan berubah..

Masih MencintaiMu

sendiri,sepi,tak ada yg menemani

dinginnya malam ini,
 
membuatku makin sedih
 
kosong,sedikitpun tak ada senyuman

kekasih hati tak ada lagi

pergi dan hilang entah kemana

aku disini sendiri........

memikirkan dan tak banyak berharap lagi

dia yang aku cintai

tak akan untukku lagi

dia yang aku sayangi

tak akan benar2 menyayangiku lagi

disini aku slalu merindu dan menanti

dia kan hadir temani aku

hilangkan merana dan sepiku

mendekapku dan membalas cintaku

dan itu adalah harapanku..

walaupun ku tau dia bukan milikku lagi...

Tiada ulasan:

layan jab