Rabu, 22 September 2010

permulaan ku.....

as'kum kawan2 klu ade sape yg sudi melihat blog ku ini..
ermm..buat pertamakalinye aku menulis blog pada hari ini.. 23/09/2010.
aku pn xtau nak tulis ape dlm blog aku ni.tapi xpe aku akan cuba pikir2pikir kan..hahaha...
bialah aku perkenalkan diri aku dulu. nama aku ogy..aku asal orang selangor..xbanyak yang boleh aku cerita kan tentang aku dalam ni.
hahaha inilah aku yang tiada ape2 keistimewaan pn..aku suka baca lirik2 lagu yang aku suka tau,. paling aku suka lagu black yang terbaru tu.kalau x silap aku sofia jane kot... aku hafal sgt lagu tu. aku nk lampirkan dalam ni lah.nnt korang bleh lah layanzzz k..


Lirik Sofea Jane – Black

Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri
Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri
Ulang Chorus 2X

Tiada ulasan:

layan jab